Smartschool

Smartschool is een digitaal leerplatform waarmee leerlingen, leerkrachten, secretariaten, ouders en directie met elkaar in contact staan over alles wat met de school te maken heeft. Het biedt vele mogelijkheden voor zowel ouders als leerlingen. Denk maar aan communiceren met de vakleerkracht, de digitale schoolagenda raadplegen, de rapporten en remediëringen opvolgen, de organisatie van oudercontacten, het raadplegen van brieven en extra lesmateriaal, ...

Ouders ontvangen een co-account waardoor ze alle informatie op Smartschool kunnen raadplegen zonder de account van hun zoon of dochter te moeten gebruiken. Wij verwachten dat ouders minimaal één keer per week Smartschool raadplegen. Je kan dit eenvoudig en snel doen door gebruik te maken van de gratis SmartschoolApp via smartphone of tablet. Of door te surfen naar slcb.smartschool.be.

Wie hierover meer info wenst kan mailen naar julie.vlaeminck@sintlievenscollege.be.

Smartschool